Veelgestelde vragen

  • Betaling
    • Betaalmethoden
      • Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
        U kunt in onze webshop betalen met iDeal en met creditcard.

    • Cadeaubonnen
      • Kan ik met cadeaubonnen betalen?
        Nee, dit is helaas niet mogelijk.

    • Facturen en betaling
      • Wat is de betaaltermijn?

        U betaalt uw bestelling direct met iDeal of met creditcard.

      • Waar kan ik terecht met overige vragen over mijn factuur of betaling?
        Bij vragen over uw factuur of betaling kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center via dit contactformulier.

  • Retourneren
    • Bestelling retourneren
      • Kan ik mijn bestelling ruilen?
        Ja, dit kan. Dit doet u door uw artikel binnen 14 dagen te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen via de website.
      • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
        U kunt uw artikel retourneren middels de bijgeleverde retourbon. Op deze bon vindt u de volledige retourprocedure.
        Klik hier om het retourformulier te downloaden.
      • Wat zijn de voorwaarden om mijn bestelling te retourneren?
        U kunt uw bestelling binnen 14 dagen terugsturen. U dient hiervoor het retourformulier te gebruiken dat op de achterkant van de factuur/verzendbon staat. Het retourformulier dient u volledig ingevuld met reden van de retourzending en samen met de artikelen in de originele verpakking op te sturen. De verwerking van de retouren vindt plaats na ontvangst en beoordeling van de artikelen.
        U kunt de artikelen retourneren naar:
        Trouw Klantenservice
        t.a.v. Afdeling Retouren
        Antwoordnummer 15662
        4790 VT Klundert
      • Hoe lang duurt het voordat ik het aankoopbedrag terugkrijg als ik mijn bestelling retourneer?
        Indien de retourzending voldoet aan alle hierboven gestelde voorwaarden, wordt het aankoopbedrag binnen 30 dagen na beoordeling gerestitueerd.
      • Hoe lang duurt het voordat mijn retournering is verwerkt?
        Uw retournering wordt binnen 5 dagen na ontvangst van uw retourzending verwerkt.
      • Krijg ik een bevestiging als mijn geretourneerde bestelling in goede orde is ontvangen?
        U ontvangt geen bevestiging van uw retourzending. Uw geld wordt automatisch teruggestort op uw rekening.

  • Garantie
    • Garantie
      • Heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?
        Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.
        Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
        Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.
      • Hoe lang is de garantie op mijn bestelde artikelen?
        De garantietermijn is afhankelijk van het artikel wat u heeft besteld. De termijn van de fabrieksgarantie vindt u in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.
      • Mijn bestelde artikel is defect, wat moet ik nu doen?
        Als uw bestelde artikel defect raakt binnen de garantietermijn, dan kunt u het artikel retour sturen met het bijgeleverde retourformulier.

  • Service en contact
    • Contactformulier
      • Waar vind ik het contactformulier?
        Het contactformulier vindt u hier terug.

    • Postadres
      • Retouren
        Retouren kunnen worden gestuurd naar:
        Trouw Klantenservice
        t.a.v. Afdeling Retouren
        Antwoordnummer 15662
        4790 VT Klundert
      • Overige vragen
        Overige vragen kunnen worden gestuurd naar:
        Trouw t.a.v. Webwinkel
        Antwoordnummer 859
        1000 AW Amsterdam